torsdag 21 februari 2008

Ny hemsida - nytt hopp

Det var dags för en uppdatering av hemsidan med dess innehåll, och min vana trogen knåpar jag hellre ihop en ny site än att uppdatera den gamla. Det hjälper knappast att den gamla var helt gjord i flash och därmed inget så värst uppdateringsvänlig heller...

Hursomhelst, kommentarer är mer än välkomna. Tänk 4 till 1 ungefär i förhållandet mellan positivt och negativt så ska jag försöka ta det som en man. En oerhört känslig man som aldrig har långt till gråt möjligtvis, men ändå en man.

Förhoppningsvis ska jag bli lite duktigare på att skriva här också, på thä blågg alltså. Det är så svårt att motivera sig bara med vetskapen om att jag alltför sällan har något viktigt nog att säga för att motivera beslagtagandet av dessa binära vänner detta inlägg faktiskt kräver. Men vem vet, ibland händer det.

Inga kommentarer: